
Credibilitatea înaintea senzaționalului: Viitorul marketingului în România + un ghid pentru tine
De ce hype-ul nu mai funcționează. Publicul nu mai vrea să fie „convins”. Vrea să fie tratat ca partener. Marketingul a fost, mult timp,

De ce hype-ul nu mai funcționează. Publicul nu mai vrea să fie „convins”. Vrea să fie tratat ca partener. Marketingul a fost, mult timp,

„Înțelegerea este primul pas. Publicitatea vine abia după. „ Imaginează-ți că ai un magazin impecabil: vitrină perfectă, produse de calitate, vânzători profesioniști. Și totuși, trecătorii

În lumea digitală, atunci când o funcție nouă nu doar că schimbă experiența utilizatorilor, dar aduce și oportunități interesante din perspectiva marketingului, e clar că

Glumim. Nu există așa ceva. Imaginează-ți „sezonul mort”: orașe leneșe, porumb fiert la colț de stradă, telefoane care nu mai sună, agende goale. E perioada

9 decizii smart care pot consolida brandul exact când pare cel mai greu Cum transformi o criză într-un avantaj real pentru brandul tău, chiar dacă

Interviu cu Noémi Adorjáni, co-fondatoare Onlike Marketing Agency Când piața se clatină, instinctul de supraviețuire intră în acțiune: „strânge cureaua”. Și, aproape din reflex, prima

Știai că ornitorincul poate vâna cu ochii închiși și tot găsește mereu prada? E fascinant, nu? Dar, hai să fim sinceri: tu nu ești un

Google nu mai e suficient! Cum să fii vizibil în era AI și 5 reguli de aur care te aduc în răspunsurile ChatGPT În ultimii

Predictibilitatea absolută în marketing este un mit. Trăim într-o lume unde schimbarea este singura constantă, iar preferințele consumatorilor evoluează mai repede decât poate ține pasul

Ai fost vreodată în situația în care simți că brandul tău nu reușește să se conecteze cu publicul la momentul potrivit? Știm cât de frustrant